Designul conic al filtrului reduce rezisten?a la fluxul de aer, ceea ce are ca rezultat o cre?tere a cantita?ii de aer aspirat, determin?d o cre?tere a puterii motorului, o cre?tere a cuplului ?i un efect acustic interesant (zgomot bas al sistemului de admisie a motorului).
Eficien?a mai mare a unita?ii de antrenare
Filtrul conic permite motorului sa primeasca mai mult aer rece. Ca rezultat, amestecul de combustibil este ars mai eficient - cuplul, adica accelera?ia vehiculului, cre?te.
Economisire
Filtrul este reutilizabil. ? condi?ii normale de drum (drumuri urbane, autostrada), la fiecare 15.000 km de kilometraj, filtrul este pur ?i simplu cura?at cu detergen?i ?i uleiuri, astfel ?c? sa fie pregatit din nou pentru o conducere eficienta. Cura?area se poate face de mai mult de 10 ori. Ca rezultat, pentru mai mult de 150.000 km de kilometraj, pute?i folosi un filtru conic ? loc sa plati?i de mai multe ori pentru un cartus obi?nuit.
Caracter sportiv
Filtrul conic este potrivit in special pentru aplicatii sportive in care este foarte important sa se obtina un cuplu mare.
Avantajele filtrelor conice sunt:
- puterea motorului crescuta
- filtrare mai buna comparativ cu filtrul obi?nuit
- sunet de bas pur-s?ge al unita?ii de alimentare
- prinde mai multa murdarie
- utilizare ? mai multe sezonuri - trebuie doar sa cura?a?i filtrul cu lichide speciale
Instalare:
Filtrul este instalat ? locul filtrului de aer original. Setul include trei adaptoare ?i o clema, care permite instalarea ? aproape orice model de ma?ina.
Executie:
Suprafa?a de filtrare este formata din doua straturi dintr-o plasa metalica, ?tre care se a?eaza un material filtrant ?muiat ?tr-un ulei adecvat care capteaza cele mai mici impurita?i. Pentru a mari suprafa?a filtrului, ?tregul element este ondulat.
Diametre de cuplare de montare (interne): 76 - 70 - 65 - 60 - 55 mm
DIMENSIUNI FILTRU:
- ?al?imea totala - 160 mm
- La?imea de jos - 155 mm
- La?imea superioara - 118 mm